Czékmán, B. (2024a). Az InnoDigi iskolafejlesztési program előkészítése és első felmérésének eredményei (V. Bocsi & C. Csók, Szerk.; o. 48–48). Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar, Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet; MTMT. https://m2.mtmt.hu/api/publication/35789517
Czékmán, B. (2024b). Vezetés és digitalizáció: Az intézményvezetés és az iskolai digitális érettség összefüggéseinek vizsgálata (V. Bocsi & C. Csók, Szerk.; o. 261–261). Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar, Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet; MTMT. https://m2.mtmt.hu/api/publication/35789778
Czékmán, B. (2025a). Klasszikus és kortárs: Pedagógusok digitális kompetenciája a köznevelésben. In G. Molnár & A. Buda (Szerk.), Oktatás—Informatika—Pedagógia konferencia 2025 (o. 16–16). Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet; MTMT. https://m2.mtmt.hu/api/publication/35789799
Czékmán, B. (2025b). Pedagógusok digitális kompetenciája egy empirikus kutatás tükrében. In G. Molnár & A. Buda (Szerk.), Oktatás—Informatika—Pedagógia konferencia 2025 (o. 17–17). Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet; MTMT. https://m2.mtmt.hu/api/publication/35789809
Czékmán, B., & Buda, A. (2024a). Iskolák digitális érettségének vizsgálata egy budapesti tankerület iskoláiban. In G. Molnár & A. Buda (Szerk.), Oktatás—Informatika—Pedagógia 2024 (o. 19–19). Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar, Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet; MTMT. https://m2.mtmt.hu/api/publication/35789479
Czékmán, B., & Buda, A. (2024b). Iskolák digitális érettségének vizsgálata egy budapesti tankerület iskoláiban. In A. Buda & G. Molnár (Szerk.), Oktatás—Informatika—Pedagógia 2024 Tanulmánykötet (o. 5–33). Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet; MTMT. https://m2.mtmt.hu/api/publication/34866652